tisdag 30 december 2008

Forlovningsrykten...

Rykten har natt Cannes om en forlovning? Detta ar alltsa forfarande obekraftat, men ryktet kommer fran valdigt sakra kallor, enligt ryktena ska froken Maria Malmstrom bli fru Mikael Cruseman!!! Kan detta stamma? Grattis till hela familjen!!!

Jag har jobbat hemifran och till lunch at jag havregrynsgrot och knackemackor med julskinka och senap pa. Sa mumsigt att jag nastan blir helt tokig! Sen tog jag en timmes slummer och nar sen stallde tillbaka havregrynen i koksskapet fann jag en pase Salta Katten vars existens jag helt hade glomt bort!!! Lite som julafton for mig helt enkelt.

Natten var inget vidare och Janne var glad over att fa aka till jobbet imorse med tanke pa mitt humor. Dromde aterigen att jag var uppe pa hog hojd utan racke. Denna gangen handlade det om en kvadratmeterstor balkong pa sjatte vaningen dar jag skulle duscha. Jag var inte lika radd som igar, men det var ingen mysig upplevelse. Det blir ju halt nar man duschar! Dessutom har jag tillfalligt gatt fran 4 till 5 toabesok per natt. Nu har det ju nastan blivit maniskt!!!

1 kommentar:

Vive la France! sa...

Ville bara tillagga att ryktet numera ar ett bekraftat faktum... :-)