söndag 28 december 2008

Sondagsmys + foto pa magen

20 dagar kvar enligt svensk rakning, 30 dagar kvar enligt fransk...

Idag ar det sondag och jag har ingen angest for att det ar arbetsdag imorgon, snarare tvartom! Jag ar jattesugen pa att jobba. Det kanske ligger nagot i det Janne sager nar jag proklamerar att jag vill ut och springa, aka skidor, spela squash och nu ocksa jobba etc etc. Det ar ju latt att saga nar jag innerst inne vet att det inte ar rimligt eller kanske ens mojligt. Min sista arbetsvecka borjar alltsa imorgon.

I fredags hade vi Dom och Rania hos oss pa middag. Det var supermysigt och avslutades som jag misstankt med WII-spelande. Jag forstar inte hur jag kan vara sa vardelos pa skateboard! Men jag spoade alla i bowling iallafall, som ett litet plaster pa saren.

Idag har vi varit ute och "promenerat" pa skotern. Det blir nog inte sa manga fler skoterpromenader nu innan Mini kommer. Dessutom, aven om solen skiner fran en ljusbla himmel, sa var det ganska friskt i vinden - sarskilt nar det gick lite fortare...

Har ar dagens kort;
Cannes i forgrunden, snokladda berg i bakgrunden.
Pa strandpromenaden, jag langtar redan tills jag far bada igen! (Har ser man ju nastan inte magen.)
Har syns magen lite mera. Det borjar bli ganska tungt... och jag borjar bli ganska trott pa den.

Inga kommentarer: