måndag 22 december 2008

Helgen ar over

Nu sitter jag har igen, pa min attans kontorsstol och forsoker na tangentbordet over magen. Jag undrar om de har nagon cirkelsag sa att jag kan saga ut en halvmane ur bordet for att na battre. Laget ar ok. Skulle ha traffat doktorn idag for provsvar, men han blev ivagkallad pa forlossning, sa det var bara att vanda i dorren och aka till jobbet.

Helgen har varit ok aven om jag kanner mig nere och tankarna virrar omkring i 190 med jamna mellanrum. Hoppas att det ar hormoner och att dessa forsvinner inom en snar framtid.

I lordags gick vi forbi julmarknaden i Cannes. Dar satt froken Julia pa en ren (se kortet nedan) och vinkade a la drottning Silvia.

Igar pysslade vi i lagenheten och forsokte hitta forvaringsplatser for alla surfingbrador, segel, mastar etc. Janne lyckades till slut gomma dem litegrann (vi staller ett jalusi for). Sen var vi och kopte en julgran! Det ar min forsta julgran nagonsin tror jag (alltsa som jag koper sjalv). Pa vagen hem korde vi via Palm Beach dar jag bodde innan for att jag skulle fa en liten uppdatering pa prostitutionsfronten. Jag kan avsloja att det hant grejer!!! Jag sag tre nya tjejer. Eller jag ar faktiskt inte helt saker om jag ska vara arlig. Jag misstanker att en utav dem egentligen inte ar tjej utan doljer nagot innanfor trosan/kalsongen.

Granen dekorerades med guldbollar och sen tillverkade vi en julstjarna av kartong och overblivet golv - detta underverk sprayades sen med guldfarg. Ingen kan komma och saga att de har en likadan stjarna som oss iallafall...

Surf's up
Prinsessan Julia pa julmarknad







Inga kommentarer: