lördag 14 februari 2009

Alla hjartans dag

Vi fick varldens basta Alla hjartans dagpresent fran den lille. Han har varit goaste bebisen hela natten! Atit lika ofta som vanligt, men rapat snallt och sedan somnat i sin sang utan att gnissla. Saledes vaknade vi mer utvilade denna morgon an nagon annan morgon sedan hans nedkomst. Janne tog morgonpasset och vackte mig nar monstret var hungrig igen vid elva, da jag ocksa fick frukost pa sangen samt en massa blommor (se foto). Hoppas denna sovtrend haller i sig!
Efter lunch akte vi till Esterel, bergen som ligger vid Theoule sur mer/Mandelieu och promenerade lite i mimosaskogen. Det var superharligt, aven om vinden var riktigt kylig och det var lite moln pa himlen. (Solen ska komma tillbaka imorgon igen har de sagt - skont!). Sen akte vi och bestallde ett soffbord. Antligen efter ett par manaders betanketid. Pa eftermiddagen har Janne och Noah kollat pa rugby medan jag tog en liten, tvatimmars slummer. Jag kanner mig foljdaktligen helt ok ikvall och kanske orkar vara uppe langre an till kl 22. :-)
Vi har inte riktigt bestamt vad vi ska gora imorgon, men en sak ar saker, om solen skiner sa blir det utomhusaktiviteter. Det ar ju dessutom bra for beach 2009. Jag tror inte pa vinst i ar, men det vore ju bra att inte dallra for mycket!
Blommor pa Alla hjartans
Blommande mimosa overallt
Ser ni Janne?
Vackert!
Kram i solskenet
Valnard bebis i bilen


Inga kommentarer: