söndag 22 februari 2009

Lunchbesok & fodelsedagskalas

Idag har vi haft lunchbesok av Jannes faster/gudmor och hennes man/gudfar. Det bjods pa svensk forratt - matjesill med potatis och graslok och sen blev det italienskt - lasagne. Vi hade jattetrevligt och tog sen en langpromenad i solskenet. Den lille bjod pa ett flertal leenden och var charmig som aldrig forr.

Pa eftermiddagen akte jag och Noah pa fodelsedagsfest hos en kompis kollega som enligt tradition fixat ostron och champagne. Jag nojde mig dock med lite ice tea och morotter. Det var trevligt och Noah visade aterigen sitt absolut basta jag. Han smajlade och partajade som aldrig forr. Nagot sager mig att han ar en riktig festprisse. Detta nagot visar sig ocksa for tillfallet eftersom vi forsoker fa honom att sova och han skriker...

Imorgon hoppas vi att han ar snall eftersom jag har spackat schema.

Inga kommentarer: