tisdag 3 februari 2009

Gaasp

Ikvall hoppas vi pa att Noah vill sova! Alla haller tummarna nu! Igar natt var det aterigen inte helt latt - han har borjat ata regelbundet, men problemet ar att han sover inte mellan amningarna och kraver uppmarksamhet, vaggning i famn samtidigt som man gar och gos. Det ar ju underbart mysigt tycker jag ocksa... for det mesta. Kanske aningen mindre kl 02.25 bara.

Vid lunch gick mamma och Noah ut pa en promenad och fick till och med se en skymt av solen. Janne och jag at brunch, fixade i lagenheten och pysslade under tiden. Pa eftermiddagen tog vi en liten promenad allihopa och tittade pa utsikten over Cannes innan vi tog en svang forbi Zara. De andra vantade utanfor medan jag inforskaffade en kjol och en luvtroja pa rea.

Nu har vi atit en supergod middag - hemgjort tomatsoppa och dartill galettes (matcrepes) med valfritt palagg. Vantar pa att den lille ska vakna och ata sa att jag kan fa ga och lagga mig supertidigt eftersom det inte blev nagon eftermiddagsslummer idag. Imorgon kommer Jannes mamma och det ar ocksa sista dagen for min mamma har. Usch! Hur ska det ga nar hon aker hem? Det blir andra bullar da kan man saga. Och sa borjar Janne jobba pa fredag. Panik! Hur ska jag fixa detta?

1 kommentar:

Anonym sa...

vi litar på dig, inga problem
du kommer fixa det på ett eller annat sätt.
tänk på lyxluncherna du och noah ska äta så får du energi..
annars får du ringa och panikskrika så ska ja lyssna.

kram mary