torsdag 12 februari 2009

Noah ar for tillfallet forlaten...

Natten var ett helvete igen. USCH USCH USCH!

23.30 - skrik och mat
00.00 - lite lugnare, bara om han lag pa min mage
02.30 - skrik och mat igen. Somnade under amningen (forstar inte hur man kan somna i den stallningen, men anda) och vaknade en halvtimme senare med nacksparr av skrikande bebis
03.05 - fortsatt matning. Han hade ocksa somnat vid foregaende matpaus, sa han hade inte atit tillrackligt.
05.30 - mat och vill inte somna om
08.30 - mat och somnar slutligen i sin sang. Tur for jag var pa gransen till sammanbrott!

Pa formiddagen hande inte sa himla mycket med andra ord. Pa eftermiddagen tog vi en promenad i solen och innan vi begav oss ut fick jag mitt forsta stomatolleende. Han visste nog att han lag risigt till efter natten, sa han fixerade mig med blicken och fyrade av sitt basta smajl. Och det funkade. Nu ar han faktiskt forlaten. Iallafall tills inatt - men forhoppningsvis langre an sa. Hoppet ar det sista som overger manniskan.
Charmtrollet
Racker ut tungan
Lite snopen?

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha.. finaste killen, väldigt fina kläder också måste jag säga.