fredag 20 februari 2009

Lyxfredag i solen

Jobbgrejen blev installd idag och flyttad till mandag istallet. Jag blev faktiskt lite irro for att de forvantar sig att jag ska vara disponibel med en fingerknapp... sa jag hoppas pa att vi signerar detta prospekt sa att jag far en stor kompensation! Nar det kommer till kritan sa gor det inget att det blev installt for solen sken fran en klarbla himmel. Vi promenerade pa Croisetten, at en panini i solen och sen satte vi oss pa hotell Martinez terrass med nyinkopt tidning. I t-shirt! Snacka om harligt! Den lille skotte sig perfekt (sov) och jag bara njooot. Sen var det ju ganska roligt att kolla in de 18-ariga tjejerna i lyxforpackning som kom i bilar for miljoner tillsammans med man i pensionsaldern... Hoppas det ar akta karlek!

Vad det galler Noah har han tva stora intressen i livet - tvattmaskinen och vaggen. Jag tror att han tror att de ar hans foraldrar. Han blir tyst och alldeles uppspelt varje gang han ser tvattmaskinen och tur ar det val att vi kopt en lagenhet med tegelvaggar, for han kan spendera timmar med att studera denna. Jag tror att han har en framtid som antingen kemtvattsanstalld eller murare. Janne foredrar kemtvattsagare eller arkitekt. Och for de som kommer komma hit pa besok - ta det inte illa om han inte tittar er i ogonen utan istallet soker blicken till vaggen. Igar fick vi ata middag ihop utan att bli storda Janne och jag. Janne la Noah i mitten pa sangen och dar hittade han nya, okanda vaggar som han lag och smasnackade med i en hel timme utan var narvaro.

Har kommer dagens bilder;
Dagens Croisettebild

Fikapaus pa Martinez
Gosigt innan laggdags (snacka om uppblasta tuttar!)
Men, vad ar det for skrap mitt pa sangen???

1 kommentar:

Julia sa...

Wow, vilka hooters! Akta dig för de där lyxbilscruisarna... :-) Kram!