lördag 21 februari 2009

Att handla mat

Dagen har inte varit sarskilt produktiv trots att vi har en hel del att sta i. Pa morgonen var vi pa marknaden och traffade pa Marianne, Marc & Julia, sa det fick bli en fikapaus mitt i shoppandet. Janne spenderade dagen med att jobba i Minis rum. Valbehovligt! Men pappa, oroa dig inte, det kommer finnas MASSOR med jobb kvar tills ni kommer... Mamman/mormodern kanske kan sitta barnvakt sa att vi kan jobba du och jag? Eller sa sitter du barnvakt sa att mamma och jag kan jobba? Va, trodde ni att ni skulle komma pa semester?

Jag har varit och handlat mat idag ocksa. Sjalv! Jag lamnade den lille med den store och for och handlade mat. Ganska skont faktiskt. Ingen vagn att kora, ingen bebis att noja. Bara jag!

Maste ga nu... det skriks. Hoppas han lugnar sig, for nu ar det laggdags!

Inga kommentarer: