söndag 8 februari 2009

Skona sondag

Inatt har det gatt ganska bra. Noah sov i sin lilla vagn hela natten forutom matpauserna. Och forutom lektimmen mellan 02 och 03 da saklart, men det vagdes upp av frukost pa sangen vid 9 for att sedan duna in tills det var dags att gora sig iordning for lunchen.

Solen stralade och vi for till Riviera beach (privatstrand har i Cannes) och at lunch (se nedan) - muums! Sen fortsatte Noah och jag sjalva med en prommis pa Croisetten och tog en fika med Daniela.

Snart dags for Noahs middag och for min likasa. Imorgon aker Christiane hem och aven om hon ar himla snall sa ska det bli skont att bara vara vi, lilla familjen, ett tag for att skaffa lite battre rutiner och jag ar sugen pa att mysa med mina killar utan konkurrens :-)

Noah pa Riviera beach
JN & Noah - under huvudratten
Jag i solskenet
Killarna i soffan framfor teven. Jag alskar sattet Noahs arm ligger - som om han kramades
Taget ikvall - troja fran Cia, sa sott (kolla dubbelhakorna!!!)
Skruttungen i min famn

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja heja!!

Och vilken lyxlunch - looks lovely!!

Kraaam

(Mys ordentligt nu på egen hand och se sen till att jobba upp längtan efter nya besök för snart kommer morbror o moster.. :-))

Vive la France! sa...

laaangtar! lovar att testa massor med lunchstallen tills dess sa vi kan ga direkt till det basta och fa det godaste rosevinet!

Anonym sa...

nämen.. hur ska vi kunna vänta ända tills juni när du skriver sånt här???

mary