onsdag 18 februari 2009

En manad!

Idag fyller den lille en manad. Det kanns som om han varit har myyycket langre! Vi har firat med att luncha pa stan med Roshana och hennes dotter Serena. Supermysigt! Serena var helt betagen av Noah och sa fort han gav ett knyst fran sig fixade hon, stoppade in napp, korde vagnen fram och tillbaka sa att jag och Roshana kunde skvallra obehindrat. Pa formiddagen sken solen och det var sa himla varmt att jag till och med flanerade utan jacka. Pa eftermiddagen, nar vi skildes at efter lunchen blev det dock molnigt och vinden borjade blasa, men med tanke pa uppforsbacken fran stan hem till mig blev jag snabbt varm.

Imorse var den lille lite grinig och jag har kommit pa att det funkar att sjunga. Han gillar nar man sjunger eller slutar iallafall skrika. Problemet ar bara att jag inte kommer ihag sa manga barnvisor, trots att mamma spenderade manga timmar sjungandes for mig. Efter ett tag konstaterade jag iallafall att min storsta sangrepertoar bestar av snapsvisor och att de ocksa funkar alldeles utmarkt. Noahs favoriter ar saklart "Feta fransyskor" och "Bordeaux, Bordeaux".

Idag bjuder jag pa lite kort - Serena haller Noah och saklart nagra fashion statements...
Sahar ledsen blir jag nar jag inte far dansa... "I've got to dance" fran Henrik & Asa
Miljomedveten bebis "Keep my oceans clean"

Inga kommentarer: