tisdag 24 februari 2009

Fullt upp

Nu har jag aterigen borjat bli lite social. Skont! En kompis kom hit pa lunch idag och aven om vi inte kanner varandra sarskilt bra sa hade vi supertrevligt och pratade och pratade. Noah skotte sig under hela lurren, sa det var skont att ha lite vuxet sallskap utan avbrott.

Pa eftermiddagen vagrade den lille att sova, sa det blev ingen ro och ingen vila for min del. Ikvall har vi varit hos Dominique och Rania pa middag. Jag at dock innan eftersom jag inte visste hur lange jag skulle orka vara kvar. Vi tittade pa fotboll - Lyon - Barca och Noah var som vanligt sitt charmiga jag. Folk forstar alltsa inte att han blir som ombytt nattetid och tycker vi klagar mycket for ingenting.

Imorgon blir det barnlakarbesok och kanske lunch med nagra andra kompisar i Antibes (om jag orkar...).

Inga kommentarer: