onsdag 15 april 2009

Andra halvlek - just nu 1-0

Just nu 1-o till Arsenal. Vilken tur att jag larde mig skriva utan att titta pa tangentbordet eftersom jag tittar pa matchen samtidigt.

Imorse beslutade sig Noah for att natten var over hiskeligt tidigt. Jag gick upp med honom och lat Janne sova nagra minuter till. Noah var pa ett sprudlande humor och skrattade och log som han gor nar han far sin vilja igenom.

Pa formiddagen var jag pa rehabilitering hos en barnmorska efter forlossningen, nagot som ar i princip obligatoriskt i detta land, men som inte verkar existera i andra lander. Nar det var avklarat for vi ner till stranden for att power walka lite, men Marianne ringde. De var pa stan, sa jag beslutade mig for att ata lunch med henne och Julia istallet. Solen sken fran en klarbla himmel och vi hade jattemysigt.

TVA – NOLL!!!!!! Adebayor! Puuuh, vad skont! For de oinsatta spelar Arsenal mot Villareal i Champions League attandelsfinalen. Om nuvarande resultat star sig sa blir det Arsenal – ManU i kvarten eftersom Man U for narvarande leder over Porto.

Pa eftermiddagen var vi bara hemma. Jag var helt slut, sa det passade bra. Noah hade sovit gott pa formiddagen och ville leka, sa vi hangde lite pa terrassen i solen.
TRE – NOLL, straff av van Persie. Dessutom ett rott kort till Eguren. Det ser mycket bra ut!!!

Till slut lyckades jag sova en stund, med Noah pa magen. Det ar sa himla gossigt att ha ett alldeles eget element nar man ska vila, aven om elementet nu borjar bli ganska tungt! Ikvall har vi alla tre kollat pa forsta halvlek tillsammans. Noah kande sig lugn eftersom det stod ett noll i halvtid, sa han gick och la sig. Jag tror att sa fort slutsignalen blasts efter halva sa foljer jag hans exempel. Nu har det borjat regna ute och jag skulle tippa att morgondagen kommer spenderas mestadels inomhus. Det verkar som om det fina vadret ger sig av ett par dagar nu. Hoppas det kommer ater nasta vecka nar Antibes far finbesok fran Viala och Stockholm Ewa, Bengt, Danne & Kaya). Rivvan maste ju visa sig fran sin basta sida da!

Inga kommentarer: