lördag 11 april 2009

Langpromenad, party och ont i huvudet

Det maste vara vadervaxlingen som gor att jag har ont i huvudet idag, eller?

I forrgar natt (nar Hanna hade kommit) slog Noah sitt gamla sovrekord och sov 9 timmar (!!!) i strack! Jag vaknade flera ganger for att kolla att han andades. Detta upprepades dock inte foregaende natt, men det brydde jag mig foga om, for Janne hade ansvaret och det var nog tur det, for Hanna och jag var ute och partajade lite...

Igar pa dagen tog vi en langpromenad i solskenet och hangde lite pa stranden, i solen och hade det helt ljuvligt. Pa seneftermiddagen gick Hanna med Noah till stan och shoppade lite, samt latsades vara mamma och log (tydligen) stolt nar folk kommenterade Noah, vagnen etc. Under tiden lag jag och sov tva, skona, ostorda timmar och kande mig ganska i form framat kvallningen.

Vid halv tolv gick vi ner mot stan med nagra barer som mal. Det blev ett par drinkar och sen fortsatte vi till Baoli och dansade och klubbade lite. Det var verkligen hur kul som helst och enda anledningen att vi gick hem nar vi faktiskt gick var att "det ar ju en dag imorgon ocksa"... Val hemma var Janne vaken och hade givit Noah mat, plockat och stadat iordning lite. Vi kom inte i sang forran halv fem! Vaknade nagra timmar senare och var jattetorstig, extremt hungrig och hade av nagon underlig anledning ont i huvudet. Jag undrar som sagt om det ar vaderomvaxligen som stallde till det? Eller beror det bara pa att jag har tappat all partyvana? Det maste bli andring pa det!


Idag var vi lite sega pa morgonen, men har pa eftermiddagen varit pa stan. Hanna stannade kvar nar jag gick hem och gav Noah mat. Nu ar vi installerade framfor teven (Noah i Arsenal t-shirt) och ska kolla pa matchen. Hanna ar kvar pa stan och shoppar. Ikvall kommer Fater hit och kakar middag med oss, men jag tror inte att det blir nagon utgang for nagon av oss...
"Mamma" Hanna pa pa promenad
Pa rivvan finns det de som poserar med Ferraris och andra som hittar gravskopor...
Och med andra fordon
Noah ar kar i Hanna och jag tror att det ar besvarat

Inga kommentarer: