torsdag 23 april 2009

Sillisar pa stranden

Inatt sov Noah sa himla daligt och darmed aven vi. Han vaknade stup i kvarten och gnallde, gnydde och grat. Vid sextiden gick Janne in och sov i ett annat rum for att atminstone fa ett par timmars ostord somn. Nar han vaknade tog han Noah en timme, sa jag ocksa kunde fa sova lite ostort.

Jag kande mig mosig som attan, men beslutade mig iallafall for att ge mig ut i solen. Pa med de nya traningskladerna och sen en och en halv timmes snabb promenad langsmed vattnet. Inte utan att jag kanner mig lyckligt lottad! Dessutom kan jag meddela att det nu ar det i min varld officiellt sommar. Pa den fyllda stranden gick det att urskilja ett stort par sillisar. Japp, sa definierar jag sommar numera - ett par silikonbrost betyder ju helt klart att sommaren ar i antagande.

Pa eftermiddagen fixade jag lite pa terrassen och sen forsokte jag fa Noah att vila lite sa jag kunde fa blunda. Han gjorde sa, men vaknade titt som tatt, sa det blev aldrig riktigt tid for mig att sluta ogonen.

Nu har vi atit middag och det ar snart laggdags for foraldrarna. Imorgon kommer Asa!!! Och pa kvallen ska vi ut och ata i Antibes med EBDK. Det ska bli sa mysigt! Hoppas att den lille ar pa bra humor, eller kanske pa sovhumor.

Inga kommentarer: