måndag 13 april 2009

Ensamma igen

Imorse fick jag sova lange (dock efter att ha varit vaken en del under morgonens arla timmar). Janne tog Noah nar han gick upp tidigt eftersom han skulle spela golf. Nar han akte hemifran lamnade han over den lille till Hanna som fick gosa lite pa morgonkvisten. Jag kan tanka mig att Noah myste och njot av alla kramar och pussar han fick. Det blir tomt bade for honom och for mig nar Hanna akt.

Hanna vackte mig och det blev full fart mot flygplatsen. Det var nog inte med jattestor marginal hon hann checka in innan de stangde, mig hade det inte gjort nagonting alls om hon missat flyget. Solen sken idag och termometern visade 24 grader straxt efter lunch! Hur harligt som helst. Jag for till golfbanan och at lite lunch och fikade medan Janne spelade klart sin runda.

Pa seneftermiddagen har jag gosat med Noah och plockat lite i lagenheten - jag var helt slut, men det var Janne ocksa och det var hans tur att sova. Noah lat mig dock vila litegrann. Jag har lite svart att forsta att helgen redan ar slut och att det ar "arbetsdag" imorgon igen. Aven om jag ar hemma sa kommer jag ju vara hemma sjalv. Man vanjer sig valdigt fort vid sallskap!

Camilla med familj ar har, sa vi kanske ska aka till svenska kyrkan tillsammans imorgon, men just nu kan jag inte tanka pa sa mycket annat an att sova. Saken ar den att om vi ska dit maste jag ga upp ganska tidigt och dessutom brukar Noah sova vid den tiden da det ar dags for avfard, sa vi far helt enkelt se hur det kanns imorgon bitti. Annars far jag traffa familjen Rask senare i veckan.

Inga kommentarer: