söndag 26 april 2009

Skon lordag

Lordagkvall pa Sjovagen.

Natten var ok, dels for att Noah sov battre, dels for att Janne tog hand om honom nar han vaknade och gnydde. Pa morgonen skulle man ju ha kunnat tanka sig att det var jag som skulle ta over, men Janne fortsatte och jag hade ingenting emot det utan sov gott till tio-tiden.

Vid kvart i elva gick vi in till var "au pair" och gossade lite.

Janne och jag akte sedan och handlade lite grejer och lite mackor som vi sedan avnjot vid ett litet tjarr dit vi promenerat. En liten pick nick helt enkelt.

Nar vi kom hem sov jag tva timmar, saaaa skont! Eftermiddagsslummer ar guld vart! Asa, som spenderat dagen med Ewa och Bengt kom hem och vi at litegrann innan jag gjorde mig iordning och akte till Juan les Pins och traffade lite kompisar. Janne akte och at middag hos nagra andra vanner och Asa stannade hemma med Noah och skotte sig alldeles utmarkt som barnvakt. Looovely! Hon far stanna hur lange hon vill.

Nu har vi suttit och pratat lite. Vilken skon lordag!

Inga kommentarer: