lördag 18 april 2009

Tre manader

Idag blev Noah tre manader gammal. Eller ska jag kanske skriva tre manader ung? Det kanns jattekonstigt, for pa ett satt kanns allting fortfarande helt nytt, pa ett annat satt ar det sa sjalvklart att han ar har hos oss, som om det varit fallet under en langre tid.

Vi firade med att titta pa bilar till mig - jag vet inte vad jag vill ha for bil mer an att jag inte vill ha nagon stor bil. Ska jag vara resonabel och kopa en femdorrars, praktisk bil som inte ar for dyr? En Mini Cooper cab, som ar fiiiin, men dyyyyyr? Eller nagonting mitt emellan, typ en Renault Megane cab, som ar billig(are), inte lika fin, men kanske en kompromiss?

Efter att ha kollat lite for vi vidare till Lac Saint Cassien, som ligger lite vasterut, for att promenera lite. Dom av min forvaning nar vi efter att ha tagit av fran motorvagen, mitt ute pa landsbygden, sag nagra lattkladda, arbetande kvinnor (japp, prostituerade). Det kan val anda inte vara det mest lonsamma stallet att sta pa? Eller??? Hur det an ar sa hittade vi inga bra stigar som funkade med vagnen, sa vi atervande till Esterel och gick i rask takt i over en timme. Det kandes bra i hela kroppen, sarskilt efterat. Som jag onskade igar blev det soligt iallafall tills pa seneftermiddagen, trots att de hotat med regn.

Nar vi kom hem somnade jag och Noah pa soffan och sen har vi atit lite mat. Jag tror att vi ska lagga oss snart, for imorgon ska vi forsoka fa lite gjort i lagenheten, sen ska jag traffa Daniela och hennes dotter (om allt gar enligt planerna).

Inga kommentarer: