tisdag 7 april 2009

Beachdag

Idag har vi varit pa beachen. Forsta riktiga dagen pa beachen pa Noah, dock inte den sista. Efter mycket om och men lyckades jag fa honom att sova i sin vagn en stund, sa att jag kunde fa njuta av solskenet utan att overvaka att den lille inte stoppade sand i munnen (japp, han borjar redan att fa grepp pa att stoppa handerna i munnen...)

Imorgon ska vi inte fa njuta av sommarvadret mera, men jag har gott om saker att gora i lagenheten innan Hanna kommer pa torsdag. Vill ju helst inte att det ska ligga dammrattor och valkomna henne hit.

Igar kvall lekte Noah och Janne med hunden som Noah fick av Jannes kusin i fodelsedagspresent. Jag undrar vem som hade roligast.

Noah, Janne och vovven
Snyggaste killen pa beachen idag, helt klart! Smatjejerna tittade med stora ogon. Han kommer bli livsfarlig om nagra ar, det vet jag!



Inga kommentarer: