torsdag 2 april 2009

Milkshake i solen for att fira

Idag har verkligen varit en dag att fira - inte bara for att Cia fyller ar utan for att mamma ANTLIGEN har sagt upp sig och forhoppningsvis kommer att sluta jobba till midsommar! De kommer nog att fa det jobbigt pa kommunen utan mamman, men det kan de gott ha! Sa stort grattis till er bada!

Imorse fick jag sova lange igen. Naturligtvis med avbrott for matning och pyssling, men anda. Vi klev inte upp forran klockan var 10! Det regnade och var allmant trist ute, men framat lunchtid borjade det klarna upp. Jag lade en ganska missnojd bebis i sin vagn och traskade sen ner till stan. Noah sov hela tiden vi var ute (over tva timmar) och jag kopte mig en vaniljmilkshake och satte mig och njot i solskenet och firade for mig sjalv, men saklart med mina kara i atanke.

Pa eftermiddagen korde vi lite terrasshang - jag satt i solen och Noah i sin babysitter i skuggan. Det var harligt och jag tror minsann att jag kan urskilja lite varfraknar pa nasan i det annars bleka ansiktet. Jag hoppas de kommer fa sallskap av nagra till inom en snar framtid.

Inga kommentarer: