fredag 3 april 2009

Helg!

Ah vad skont att det ar fredag kvall och helg igen! Janne har jobbat sent hela veckan och jag ser nu fram emot lite tid tillsammans med familjen och lite mera frihet under helgen. Forhoppningsvis hinner vi fa lite gjort i lagenheten ocksa, men det blir vad vi far se.
Idag har jag varit och atit lunch med en kompis i stan. Det ar en kollegas flickvan som flyttat hit fran Calgary. Vi hade supertrevligt och avslutade lunchen med en promenad langs Croisetten eftersom solen sken fran en klarbla himmel.
Nar vi kom hem hangde vi lite pa terrassen, jag i solen och Noah i skuggan. Sa himla skont det ar att bli alldeles solvarm! Imorgon kvall ska vi ga lite pa stan och pa kvallen ska vi pa middag hos grannarna om allt vill sig val. En i Julias klass har dock fatt vattkoppor och nu vantar de for att se om Julia ocksa blivit smittad. I sa fall hoppas jag bara att det inte forts vidare till den lille. Kanske ar han skyddad for att jag ammar? Det vore verkligen inget vidare om han adrog sig det nu! Jag lamnade Noah hos dem en timme i onsdags nar jag sprang ett arende sa det ar val bara att hoppas att Julia klarat sig och Noah likasa.

Nojd bebis i baby sitter pa terrassen Vilopaus vid hamnen igar
Bubbelkillen
Kan man se mera snopen ut?
Lite sol pa ansiktet ar inte fel!
Noah och var nya raddare i noden - nappen
Lek pa lekmattan. Paraply for att skydda mot varsolens stralar.



Inga kommentarer: