måndag 20 april 2009

Lunch pa stan och massor lek

Idag har det, som de nu hotat med ett par dagar, regn och rusk pa morgonen. Framat lunchtid trotsade vi dock regnet och gick ner pa stan tillsammans med Nathalie, Leo och deras amerikanska au pair. Vi at lunch och jag fixade ett minneskort till var filmkamera innan vi atervande till Rue du Lac. Noah vet nog inte ens att vi var utomhus, for han sov hela tiden och vaknade forst nar jag oppnat dorren in till lagenheten.

Pa eftermiddagen har vi lekt, lekt, lekt och Noah skrattade sa han skrek nar jag sjong Prastens lilla kraka. Kanns bra att ha en publik som uppskattar min fantastiska sangrost.
Han var helt slut hela dagen, sa han somnade framat sex, for att vakna i tid for bad och mera mat innan han somnade om igen. Nu har vi atit en god middag och jag tror att det ar laggdags, for jag misstanker att den lille inte kommer vilja sova sa hemskt lange imorgon bitti med tanke pa att han somnade tva timmar tidigare an vanligt.

Imorgon ska vi pa tremanaderskontroll, sa da far vi se hur mycket han har vuxit, exakt hur mycket han vager och om han fortfarande ligger i overkant av alla kurvor.

Och sa ska han saklart ha pa sig sina Arsenalklader. Hall tummarna!

Glad bebis

Inga kommentarer: