onsdag 1 april 2009

Rain, rain go away

Igar kvall hade vi en gnallig bebis och imorse hade vi gnallstuga fran klockan fem. Janne tog hand om honom pa morgonen och jag hade en molande huvudvark. Jag tror det var vaderrelaterat, for det oste ner som om nagon hade oppnat kranen fullt ut och bara lat det rinna. Jag gav bebben lite mat innan Janne gick, lade honom sen i sangen bredvid mig och sen sov vi till klockan 11 pa formiddagen. Jag trodde inte mina ogon nar jag vaknade och kollade pa klockan. Tyvarr hade huvudvarken inte gatt over, trots extratimmarna somn. Han maste varit helt slut efter allt gnallande den lille skrutten. Under dagen har han varit ok. Vi har lekt och myst.

Ikvall gick jag pa en invigningsfest med Marianne till en restaurang, som min kollega Danielas kille ar delagare i. Jag har hoga forhoppningar om att fa ata god italiensk mat dar framover. Det var supertrevligt och fullt med folk. Noah har varit jattejobbig pa kvallen enligt Janne. Nu har han dock atit en massa sa jag hoppas att han kommer sova gott inatt och att han inte far ont i magen av all mat han satte i sig.

Hoppas natten blir lugn och att solen visar sig ater imorgon!

Inga kommentarer: