torsdag 19 mars 2009

8 timmar!

Sa lange sov jag totalt foregaende natt!!! 8 timmar! Ja, inte i strack da, men anda. Jag tror det var atminstone tre manader sedan jag fick atta timmars somn samma natt.

Idag har vi varit ute och gatt en langpromenad och sa tittade jag lite i affarer ocksa. Butiksbitradena erbjod sig att knuffa vagnen fram och tillbaka medan jag provade for att han skulle halla sig lugn. Han svarade med stora leenden. Det var lite dimmigt och inte helt klart idag och imorgon hotar de med regn :-(. Jag har nastan glomt hur det ar nar det regnar for vi har haft sa fint senaste tiden. Tyvarr verkar det bli lite kyligare nasta vecka. Typiskt nar mamma och pappa kommer hit. Forra gangen mamma var har regnade det ju nastan hela tiden. Jag hoppas verkligen inte att det blir sa denna gang.

Noah borjar fa lite rutiner nu. Aven om det fortfarande ar ganska osakert exakt nar han vill sova/ata/leka, sa vet jag pa ett ungefar vad som kommer handa och det gor livet lite lattare. Idag har han varit supergossig och han pratar och pratar. Det kan han val aldrig ha fatt fran mig?!

Hoppas att jag far ytterligare atta timmars somn ikvall. Da kanske de svarta sackarna under ogonen bleknar...

Inga kommentarer: