lördag 14 mars 2009

Jag ska pa fest (utan barn!!!)

Jag ska snart bege mig pa overraskningsfest for en kompis som fyller ar. Jag har pumpat, sa jag lamnar killarna hemma och det ska bli riktigt skont att fa vara lite "for mig sjalv". De var ocksa bjudna, men jag tror inte Janne var sa sugen och det riskerar att vara mindre barnvanligt, sa darfor aker jag sjalv. Nu tror jag val inte att det blir nagra storre utsvavningar anda eftersom jag misstanker att jag kommer ha nagon som vacker mig med jamna mellanrum under natten och vill ha mat, dessutom kor jag ju dit. Jag kommer val borja gaspa framat tiotiden... Imorgon ska Janne spela golf, sa jag kommer att vara ensam med Noah under storre delen av dagen.

Ar lite sur pa mig sjalv for att jag inte astadkommit nagonting idag. Jag hade ju kunnat ga ut och gora aranden, klippa mig eller nagot, men det var meningen att Janne skulle jobba i Noahs rum och da skulle det ju vara svart for honom att ta hand om bebis ocksa. Nu blidde det en dag framfor teven. Jag fick ju iallafall se Arsenal vinna over Blackburn med 4 - 0 och det var grymt bra!

Hoppas ni har en bra lordag!

Inga kommentarer: