måndag 2 mars 2009

Sol, vind, moln, regn

Idag har vi haft alla mojliga vader pa samma dag. Noah och jag lag kvar i sangen ganska lange, aven fast han till mitt fortret inte ville sova. Vid lunch for vi ner till stan och traffade fodelsedagsbarnet och Henrik som hade varit och atit lyxfrukost. Vi gick en svang i affarerna och bestamde oss ganska snabbt for att aka hem och hamta saker for att kunna satta oss och mysa lite pa stranden eftersom solen sken, trots att meteorologerna hade sagt att det skulle regna hela dagen.

Nar vi kom till stranden blaste det som attan, sa det blev en snabbvisit medan Noah at, innan vi at lunch pa ett litet hak. Crepes for mig och Asa och omelette for Henrik.

Nu ar de bada besokarna ute och ater middag medan Janne och jag tar det lugnt. Vi har aven testat att ge den lille mat via flaska. Det funkade utan nagot knussel - det verkar som om sa lange det ar mat sa ar han glad. Han har varit lite grinig efterat, men jag tror snarare att det beror pa overtrotthet an nagot annat.

Imorgon aker Henrik och Asa hem. Det kanns som om jag skulle kunna vanja mig vid att ha dem i lagenheten bredvid utan problem. Det ar sa himla mysigt att bara hanga och umgas! Men de kommer snart tillbaka - Asa for sin manad pa Rivvan och Henrik pa weekends.

Inga kommentarer: