söndag 15 mars 2009

Skona sondag

Jag stannade lite langre an vantat igar kvall, for det var faktiskt himla trevligt, aven om vissa anvande otillatna stimuli pa festen. Hur som helst blev min kompis/kollega mycket glad och overraskad. Jag var hemma straxt efter midnatt och kvallen hade fortskridit hyfsat hemma utan mig. Noah hade varit lite gnallig fram till tio, da han fick sin nappflaska, at glupskt och somnade sedan snallt. Inatt har han "bara" atit tva ganger, vilket alltsa ar en gang mindre an vanligt. Hoppas att det ar en ihallande trend. Jag kande mig, trots att jag inte sovit sarskilt mycket, pa jattebra humor nar jag vaknade imorse (det gjorde susen att komma ut litegrann pa egen hand) och den lille slutade inte att skratta, gora bebisljud och charma. Vi skypade morforaldrarna som fick se en glad liten krabat.

Framat lunch begav jag mig till Opio golfklubb och tittade pa nar killarna spelade nagra av de sista halen. Sen blev det en ol och diskussioner innan de andra begav sig hem. Janne och jag stannade i solen och at lunch - supermysigt.

Grannarna ar nu hemkomna fran skidakning och vi har varit dar och sagt hej. Noah har hittat en ny karlek. Julia, 3.5 ar. Han kunde helt enkelt inte slita ogonen fran henne, smilade upp sig, foljde med blicken vart hon an gick. Han gillar aldre kvinnor helt klart!

Slutligen den glada nyheten att Tottenham besegrade Aston Villa, vilket innebar att Arsenal nu overtagit fjardeplatsen i ligan och darmed alltsa den sista Champions League-platsen infor nasta ar. Hoppas det haller i sig!!!

Ha en bra mandag!

Inga kommentarer: