torsdag 5 mars 2009

Uppdatering for tva dagar...

Igar kvall var jag helt slut. Forbi. Utmattad! Jag glomde till och med, for forsta gangen sen jag kom hem med Noah, att uppdatera bloggen. I och for sig var dagen inte sarskilt handelserik, sa det gjorde inte sa mycket. Vi har riktigt skitvader for narvarande och gardagen spenderades inomhus. Vi gick over till Marianne och Julia och fikade lite och sen for vi och handlade lite mat pa kvallen, men det var allt.

Idag var jag hos doktorn pa morgonen. Janne hade tagit halva dagen ledigt, for att var hemma med den lille sa att jag skulle slippa slapa med honom dit. Det har regnat och regnat igen och jag har sorterat klader for att skanka lite som jag inte behover sahar i kristider. Pa tal om kristider - idag har jag fatt mitt lonebesked och hor och hapna till och med en extra manadslon i bonus nastan! Tjohoo!!! Det var verkligen ovantat men jag tar tacksamt emot. Det kommer vara valbehovligt under mina obetalda mammaledighetsmanader.

Pa eftermiddagen idkade jag vad fransmannen skulle benamna som barnmisshandel. Jag trotsade regnet och var ute och gick med Noah. Med tanke pa forra veckans kommentarer att jag egentligen inte ens borde ga ut med ett sa litet barn, sa kan jag tanka mig vilken skandal det skulle bli om denne gubbe visste att jag till och med gar ut med honom nar det regnar!

Imorgon ar det skon fredag igen. Jag ska traffa min kompis/kollega Daniela och kolla in hennes nya lyxiga lagenhet, kaka lunch och mysa lite. Langtar!

Inga kommentarer: