tisdag 31 mars 2009

Sista dagen med mamma och pappa

Inatt sov Noah ganska bra med oss ocksa! Han har blivit ordentligt uppfostrad av sin mormor och morfar. Jag har spenderat delar av dagen med att vaxa golvet i Noahs rum, mamma har gosat och tagit hand om Noah och pappa har jobbat i Noahs rum och i studion. Vi har som jag har skrivit innan gjort stora framsteg i lagenheten aterigen.

Det kommer bli sa tomt, sa tomt nar mamma och pappa aker hem. Det kanns lite som semestern ar over for oss och kanske som om semestern borjar for foraldrarna med tanke pa att de har jobbat som galningar.

Ikvall kom Jannes kusin och hans kille hit. Vi har varit ute och atit och har haft supertrevligt. Inatt sover den lille med mormor och morfar igen. Jag tror att han kommer sakna dem och undra varfor han inte har uppmarksamhet, star i centrum och har nagon som leker och pysslar med honom hela tiden nar de har akt, men han far prata med dem pa Skype istallet.

Jag har glomt att beratta att mamma hade med sig gamla kort for att jag skulle kunna jamfora var lille med hur Henrik och jag ser ut. Dessa foton kommer att laggas upp sa fort jag far tid. For tillfallet far ni noja er med foljande familjefoto fran nagon gang under 1976. Visst ar vi fina? Gamla goda sjuttiotalet.

Familjen Engstrom

Inga kommentarer: