måndag 23 mars 2009

Strandlunch och bara nagra timmar kvar!

Janne sitter nu och ger Noah lite mat i nappflaska medan jag skriver. Harligt att fa lite lugn och ro och slippa vara den som stanger in mig i ett morkt rum utan att somna ikvall. Noah har inte varit sa glad idag. Jag tror att han har haft lite ont i magen. Hoppas att det blir battre imorgon, for imorgon kommer mamma och pappa/mormor och morfar. Bara nagra timmar kvar och Noah ska antligen fa traffa sin morfar. Vi skypade idag och nar Noah gav honom ett par stora leenden. Jag tror att han borja kanna igen rosten eftersom vi pratar pa skype ganska ofta.

Efter en lang startstracka imorse motte vi sedan upp Nathalie, Fater och Leo och at lyxlunch pa stranden. Oh vad harligt det var! Varmt och skont!! Tyvarr lat Noah inte mig ata pa riktigt, utan ville vara i famnen, vaggas och pysslas om. Han sov naturligtvis fram till dess att tallriken med mat kommit in, det var da uuuaaa uuuaaa borjade.

Nar Janne matat klart ska vi ata lite och plocka iordning saklart for det kan ju inte se ut hur som helst nar foraldrarna kommer! De kan ju tro att det inte ar nagon ordning pa oss vilket ju ar heeelt befangt.
Leo leker i sanden medan avslutar lunchen
Noah i sin nya gunga
Skrattgubben gillar att gunga!
Och efter lite magproblem idag var det lage for ett ordentligt bad... Han ar for narvarande helt besatt av sin pappa som far beundrande blickar och stora leenden hela tiden. (OBS. Kolla in vecken pa armen... han svalter inte iallafall.)

Inga kommentarer: