söndag 29 mars 2009

Vi jobbar aven pa sondagar

Jag vaknade bara en gang, men somnade snabbt om igen. Vid atta (sommartid, alltsa sju vintertid) var jag dock tvungen att slanga benen over sangkanten for da hade jag sa mycket matoverskott att det gjorde riktigt ont. Men det gjorde ingenting, for inatt har jag sovit som en stock! Jag vaknade bara en gang vid femtiden, men somnade snabbt om igen. Forvisso gick det inte att sova langre an till atta (sommartid) eftersom jag hade lite overskott pa mat och var tvungen att gora nagot at det, men jag var glad och pigg efter att sovit sa lange, sa det gjorde ingenting.

Idag har vi skurat och skrapat rent golvet i Noahs rum och killarna har jobbat i studion. Det kanske till och med kommer att bli beboeligt nagon gang framover.

Eftersom det ar sista kvallen vi ar hemma och ater middag tillsammans vi fyra (imorgon kommer JNs kusin + kille), sa lyxade vi till det och har precis avslutat tafeln. Nu ar det laggdags och vi ska se om vart barn kan skota sig lika bra med sina foraldrar som med morforaldrarna... Jag hoppas, hoppas!

Pappa tar en paus i arbetandet och pratar med Noah
Efter lek i sitt baby gym blev han helt slut. Detta ar for ovrigt den nya underverksnappen som Noah klarar av att halla sjalv och som mormor och morfar haft nattetid. Jag hoppas det ar tricket!
Mamma och jag skurar och skrapar bort farg och annat skrap.
Efter allt jobbande blir det en liten danspaus.

Inga kommentarer: