fredag 6 mars 2009

Fullspackat schema

Inatt har Noah inte sovit sarskilt bra, men som tur ar tog Janne hand om honom mellan klockan 07 och 09.30 imorse. Tva och en halv timmes ostord somn ar guld vard!!!

Idag har jag kannt mig ganska pigg och har darfor hunnit med massor. Vi for till Carrefour och shoppade lite innan vi akte till Daniela och at lunch. Det var jattemysigt! De har precis flyttat in i en ny lagenhet som verkligen ar superlyxig och nyrenoverad. Vilken drom. Men vi kommer ocksa att fa det riktigt fint nar vi har renoverat klart.

Pa vagen hem blev Noah hungrig, sa vi stannade pa en parkering med havet framfor oss och han fick mat. Riktigt lyxigt faktiskt. Fast jag misstanker att den parkering vanligtvis anvands for transaktioner inom varldens aldsta yrke... det finns ju en del arbetande damer pa Palm Beach dar jag bodde innan. Eftersom solen sken kande jag inte for att aka hem, sa jag parkerade pa Croisetten och ringde till Karine som jag traffade pa mammakurserna. Hon visade sig vara i krokarna, sa vi mottes och promenerade i bredd med vara stora barnvagnar. Haha! For en gangs skull var det de gamla stofilerna som fick flytta pa sig och inte jag som var tvungen att vika undan. Vi slot upp med en tjej som jobbar pa kliniken dar Noah och Lirone (Karines son) foddes och tog en milkshake i solen innan jag for hem.

Nu ar det snart laggdags. Hoppas att Lance (vi kallar honom Lance efter Lance Armstrong eftersom han ser ut som om han cyklar med benen i princip hela tiden... vi tror det ar en Tour de France-vinnare) sover bra inatt.

Inga kommentarer: