måndag 16 mars 2009

Mandag och sommarvarme

Natten var ok, aterigen "endast" tva matningar. Jag langtar tills den siffran blir noll.

Pa formiddagen begav vi oss till Carrefour eftersom vi hade blojkris. Nar vi kom hem satte vi oss i solen pa terrassen. Noah lekte medan jag laste svenska ELLE. Noah fick vara i skuggan medan jag lat ansiktet fa nagra varma stralar pa sig. Det var 20 grader idag! Jag tror inte det ar sista gangen vi hanger pa terrassen...

Imorgon ska vi bjuda Rania pa lunch och sen pa eftermiddagen ska vi pa 2-manadersbesok hos barnlakaren. Ingenting jag ser fram emot eftersom Noah ska vaccineras. Tva sprutor med massa prylar och han riskerar att bli lite sjuk efter. Det sags att han eventuellt kan fa feber och att han kommer sova mer an vanligt (!!!), men jag tror inte pa det senare. Forhoppningsvis blir det inte for jobbigt de kommande dagarna.

Noah kollar pa konstiga djur. Jag laser ELLE.
Man maste ju saklart byta utsikt da och da for att inte bli uttrakad.
Nytt lekstalle... igen.
JAAA! Mamma har last klart ELLE. Da blir jag jaaatteglad.



Inga kommentarer: