fredag 13 mars 2009

Skruttigast i skruttvarlden

Efter en forhallandevis ok natt (visst, han at tre ganger som vanligt, men sov snallt emellan maltiderna) sa har vi haft en riktigt bra dag! Hyfsad somn, en lang dusch och mycket skratt fran bebisens sida gor stor skillnad.

Vi var ute och gick, aterigen med Baby Bjorn, under tre timmars tid pa dagen, at en panini, drack en milkshake och njot av solskenet tillsammans med Karine och Lirone. Noah sov i princip hela tiden och var bara allmant gossig. Nu borjar han bli en glad liten manniska!

Pa kvallen har vi atit gott (svensk bearnaisesas) och tittat pa en hel film utan avbrott for forsta gangen sedan Noah finns bland oss. Jag kanner mig nastan som en normal manniska igen! Vi far se om det haller i sig under nattens amningar. Jag vet ju aldrig vilken sida jag kommer vakna pa imorgon, men just nu kanns det iallafall jattebra och jag far val njuta av stunden.

Hoppas ni far en underbar helg. Har ar nagra kort som iallafall gor mig fantastiskt glad. Alla ni som har tjejbebisar - hall i dem hart, for charm-Noah ar i farten.
Harlig fikapaus
Sprattlandes heeela tidenOch boxandes saklart!
Skrutt med veck lite overallt
Noah garvar sa han inte vet vart han ska ta vagen. Ljuden han ger ifran sig ar oslagbara och maste horas live!

Inga kommentarer: